tirsdag 14. februar 2012

Skal - skal ikke...


Jeg har forelsket meg i Omexco sin mica tapet, den er helt rå!! Tapeten er laget av  en slags krystall og granitt smeltet sammen på høy varme. Men passer den inn i vårt landlige hjem?? Jeg er jo glad i kontraster da....men kan det blir for STOR kontrast?

Tapeten finnes i mange varianter; med striper, skimrende, ru osv. Jeg ser for meg å ha veggene i en gråfarge og en "fond"vegg som er tapetsert med en ru grålig tapet.

Valgets kval...


Tror det må bli noe lyst, ellers kan det bli for mørkt på kjøkkenet...


kanskje denne...??

Eller kanskje kråkesølv?


Eller denne ?


Tenkte å skifte ut slagbenken med spisesofa. Så da blir det kanskje slagbenk til salgs snart..
Likte denne karlstad sofaen fra ikea, lett å gjøre om til spisesofa og mye billigere enn å kjøpe på living eller hødnebø.
Skal- skal ikke?? Må nok tenke litt på dette, blir glad for kommentarer ;)
Nå tar jeg helg, fint å jobbe turnus ;)

5 kommentarer:

  1. jeg sier bare... skaaaal... ;) blir d dårlig så er d jo bare å gjøre om på det... eller kanskje bare smelle opp noen stooore hvite bilder oppå, for å dempe det visst det blir for mye?? :) hvor tenker du å ha denne tapeten??
    Jeg er sånn... go for it... det ser du jo på den svarte veggen jeg har malt i går... kniiis... ;)
    Gleder meg til å se hva d blir til...
    soffan på kjøkkenet mener du??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, har tenkt tanken om store bilder selv ;) må tenke på det til over helga ;)

      Slett
  2. Forandring fryder Fru Solhaug :) God helg :)

    SvarSlett
  3. Heisann. Den tapeten er rå-stilig :) har akkurat tapetesert med den tapeten i huset me held på å restaurere. me valgte den som er brun, og er veldig fornøyd med resultatet. Lykke til i alle fall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoppsann! No er valget tatt og tapeten komt på veggen, kul den ;))

      Slett