torsdag 19. april 2012

Med himmelen som tak

Årets uteprosjekt er legging av fliser på terrassegulvet. Mor drømmer om hagestue med glasstak også....
 Tanken er at dette vil forlenge vestlandssommeren og at vi slipper å ta inn utemøblene om vinteren.

Her er noen bilder som beskriver hvordan vi ser det for oss.


Tenk så deilig å sitte under et glasstak med fyr i peisen og et glass rødt i hånden en sen sommerkveld.... da gjør det ikke noe om det regner ute.


Drømmer om dagseng og koselige kurvmøbler inni hagestuen....
Henter inn anbud fra ulike leverandører, så blir det spennende å se om det blir realisert...

Er det noen som har erfaring fra lignende prosjekter setter jeg pris på tips ;)

Ha en fin torsdag, klem

2 kommentarer:

  1. Eg og kunne tenkt meg ei hagestove,her vest regner det så pass masse at med ei Hagestove kunne ein hatt alt ståande med pynt og alt,og der stod det tørt.men eg ville hatt vinterisolert slik at den kunne nyttes heile året,dyrere då men...
    Ein forsatt fin dag til deg:)

    SvarSlett
  2. Ønsker meg selv noe slikt! Her har det bare blitt med partytelt siste årene,blir liksom ikke det samme! ;)
    Ser så koselig ut med utestue!

    GOD helg! Klem

    SvarSlett