torsdag 6. desember 2012

Pakkepapir

 
Jeg stod i flere timer i går og pakket inn julegaver. Liker å gjøre det selv, både fordi det er koselig og fordi da kan jeg velge resirkulerbart papir. Det blir veldig mye restavfall av glanset papir og det føles godt å kunne være litt miljøbevisst oppi denne materalistiske tiden...
 
 


Hamptauet og sløyfebåndene er gjenbruk, det er også de små julefigurene.
 

 
Jeg syntes det er koselig med gammeldagse innpakking.





 
Denne papirposen er fra ikea.

 
Håper jeg har inspirert andre til en mer miljøvennlig innpakking :)
Ha en fin torsdag.
 
 


5 kommentarer:

  1. Så utruligt fint du har pakka inn julegavene:)kjekkt å pynte og pakke dei inn sjølv og synest eg:)
    Ein fine vinterdag til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Jeg bruker litt om en annen, men ja, liker best gråpapiret! :-)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. Lekre pakker. Jeg ble i allefall inspirert. Koselig å pakke inn gavene selv.

    SvarSlett
  4. Heisann og hoppsann Janne:)

    Så fint innpakka:)
    Heilt enig med Diana, knall kul header:). Stilig:)

    Klems Evelyn:)

    SvarSlett