Så var det stuebordet sin tur til å få et strøk med panel antikk hvit. Dette er det møbelet jeg er mest glad i, det er kjøpt i en antikk butikk og er over 100 år.
Det var i utgangspunktet et spisebord med lengre bordben, så da var det frem med sagen og vips; et koselig stuebord. Før hadde vi en herdet glassplate oppå, men den ble knust og siden har det ikke blitt spesialbestillt ny...
Men nå var det tid for å lysne det litt og putte på litt "glam"
-Diamonds-
| Håndtak kjøpt på "Baronessa" på Husnes storsenter, Krukker kjøpt hos "oss to" på Fitjar. |
| Før "glamming" |
Ha en flott uke, klem.

