Soverommet var før gjesterom/roterom, så mor måtte finne frem malekosten og dra på Ikea....
Alltid kjekt med ekstra skapplass! Høyglansskapene er kjøpt på ikea, det er også bildehyllen. På andre siden av rommet er det stor skyvedørsgarderobe, selvlaget av smartpanelplater.
Gardinene er kjøpt på ikea, den duse grønnfargen ble fin i sammen med gråfargen
Panelen på soverommet er malt i eggehvit (S0502y) unntatt i "sengegavelen", den er malt i en lys grå farge (S2502y), samme farge malte jeg også furugulvet i.
| Hjemmesnikret stige, malt i samme gråfarge som bak sengen. |
Selvsagt Norgesglass, med "diamanter"!
Sweet dreams!
|



