lørdag 17. mars 2012

Kjøkkenplate

Hadde store planer om å få tapetsert kjøkkenveggen i dag, men.....

Siden tapeten er ganske tykk og spesiell fikk både handymannen min og jeg kalde føtter og har nå bestillt hjelp til tapetseringen, så får vi håpe det ikke tar altfor lang tid da... begynner å bli utålmodig....

I mens kan jeg jo legge ut noen inspirerende bilder av kule kjøkkenplater til å ha over benkeplaten på kjøkkenet. Det finnes mange som kan lage slike akrylplater rundtom, bare google kjøkkenplater og se ;)

Nederst ser du nærbilde av motivet.







Jeg har designet våre plater selv, med tittelen; "our history".

Designet er bilder av familen, oppskrifter, motto og viktige datoer.
Platene er til trykk hos allkopi i Bergen. Legger ut bilder når de er kommet i hus :)

Ha en fortsatt fin lørdag, klem

1 kommentar:

  1. Spennade...:) Gler meg til å sjå ferdig kjøkken !!

    Ha ein fine lørdag du og :)

    SvarSlett