søndag 26. august 2012

Loftstuen

 
Loftsstuen er vel det eneste rommet i huset som fortsatt har "gammeldags" interiør. Her står mange av de tingene som betyr noe for oss, møbler med sjel...
 


Den over 100 år gamle skyvsengen, som ofte blir brukt som gjesteseng. Blondegardinene er fra ikea, og slipper inn mye fint lys. Fargen på veggen er fransk grå, som jeg ofte syns blir for rosa i dagslys...
 

 
 
Familiekisten med bildegalleri over. Fine gamle bilder i ulike rammer.

 
Og den gamle kommoden, som er veldig treg i skuffene, men som jeg ikke klarer å kaste...

Lurer på å male veggene, vi får se hva høsten bringer....
Fiiine søndag til deg, klem

1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar.
    For en koselig blogg du har. Her skal jeg kikke litt når jeg er ferdig m middagen;-)
    Herlig skyveseng, kjøpte noe alla samme seng for mine egne penger da jeg var 13-14 år.
    Jeg har også nesten samme kommode også, vi har tatt av de gamle låsene og satt på fine knotter. Enklere å få opp de harde skuffene da.
    Ha en fin dag.
    Klem Bodil

    SvarSlett