fredag 7. september 2012

Happylights

 
God fredag!
 
Før jeg oppdaget happylights assosierte jeg lyskjeder med jul... Og jeg er av den typen som syntes det er veldig trist å fjerne lyskjedene etter jul, midt i den mørkeste årstida.
 
Men etter at jeg investerte i happylights (svingenmobler.no) og lyskjeder fra ikea bruker jeg de året rundt og huset rundt.....
 












 
Happylights finnes i ulike fargenyanser og koster 299,-. De solcelledrevne snøballkjedene fra ikea  er bare i hvitt.
 
Har jobbet mye med vårt nye kjøkkenbord siste dagene og nå er det snart ferdig, O`glede!
 
Ha en superfin helg, klem
 
 


2 kommentarer:

  1. Hihi eg har tenkt det samme sjølv og synest det er så supert at vi kan lyse opp heile året,gøy!!eg har kjøpt eg og men kunne tenkt meg å hatt ein plass til:)
    Gleder meg til å sjå kjøkkenbordet ditt:)
    Fin helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Knallfine Janne :):) Blei skikkelig bra med den går veggen din på kjøkkenet !!

    SvarSlett