onsdag 12. september 2012

Flerbruk av utemøbler

Da var kjøkkenbordet ferdig og på plass!
 
 
 
 
Jeg kjøpte et godt brukt lite kjøkkenbord billig på lokale finn.no, bare for å bruke understellet. Så fikk jeg tak i høvlet furuplank i en trelastbutikk. Vel hjemme fikk jeg hjelp av min bedre halvdel til å sette sammen plankene til bordplate. Så har jeg pusset og pusset og pusset, før grunning, maling og lakking.
 
 
 
Mens jeg venter på stolene fra living har jeg tatt inn utestue kurvstolene og de blå putene fra dagsengen.
 
 

 
 

 

 
Jeg ble godt fornøyd med bordet og tror det kommer mer til sin rett med de nye stolene. Gøy å lage noe selv ;)
 
ha en super lille lørdag, klem
 


2 kommentarer:

  1. Det ble jo knallfint! En lur idé å ta med seg i sekken.

    Og du, takk for tilbakemelding. :) Enig med deg, må bare få mannen til å forstå at den skriiiiker etter å få flytte inn her. ;)

    Ha en fortsatt fin uke i vakre Hardanger!!!
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  2. Det ble superfint:)
    Så kreativ og flink du er:)

    Nyt helga:)

    Klem Lise

    SvarSlett