søndag 2. september 2012

NIB- inviter

 
NIB sin september utfordring heter INVITER.
Her kan en legge inn sitt bloggebidrag og så stemmer man frem en vinner som får månedens flotte premie.
Det må man jo bli med på ;)
 
Usikker på hvilket bilde jeg skal bidra med;
 

Dette bildet er fra en koselig kveld sammen med jentene i vinklubben, tidlig i vår tror jeg...?
Har brukt gulvfliser som "duk", sammen med hvitlakkert trollhassel og blå hortensia kvister.
 
Nå er både bordet og stolene solgt, har brukt helgen på å snekre sammen nytt kjøkkenbord. Har bare pussing og maling igjen nå.
Stoler er bestillt hos Living, o`glede.

 
Dette bildet er fra frokostbordet på 17mai.....

 
Elsker ikea sine etasjefat, billige og dekorative.
Kan fylles med alt, her har jeg satt små rosevaser sammen med melkekakene.
 
Fin søndagskveld til dere, nå skal vi på fotballcup med guttebassen vår ;)
 


2 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Så kjempefint du har dekka bordene,fekk så lyst på godteriet på etasjefatet,hihi det er så utruligt greit med slike fat:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei,takk for hyggelig hilsen hos meg:)Det fatet fra IKEA har jeg også,kan virkelig brukes til alt!Koselige bord du har dekket,falt spesielt for det første bilde. Blå toner,grått og hvitt er så lekkert sammen:) Her koste nok venninnene sine seg tenker jeg:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett